Home Podróże po świecieEuropaCypr Cypr: hotel Radisson Beach Resort Larnaca

Cypr: hotel Radisson Beach Resort Larnaca

by Magda Pinkwart

Hotel Radisson Beach Resort Larnaca znajduje się 20 minut od międzynarodowego lotniska, na którym ląduje większość lotów przylatujących na Cypr. To idealne miejsce na początek przygody z gościnną Wyspą Afrodyty.

Znakomity czterogwiazdkowy (ale nasz syn Wilhelm pytał czy aby na pewno nie pięciogwiazdkowy) hotel Radisson Beach Resort Larnaca był naszym pierwszym przystankiem na Cyprze. Z uwagi na późny przylot na lotnisko w Larnace okazał się idealnym hotelem na początek podróży. Zaledwie pół godziny po wyjeździe z lotniska byliśmy już zameldowani i mogliśmy podziwiać piękny widok z balkonu naszego pokoju. W przytulnym, urządzonym w stonowanych jasnych barwach pokoju czekała na nas kawa i wybór herbat. My usiedliśmy na balkonie i rozkoszowaliśmy się widokiem na palmy i podświetlony błękitnym światłem basen. A zmęczone podróżą dzieci po kąpieli umościły się na wygodnych łóżkach i szybko zasnęły. A wcześnie rano nie trzeba było ich budzić, bo widząc basen za oknem wstały w minutę, przebrały się w stroje kąpielowe i ruszyły do wody.

Basen w hotelu Radisson Beach Resort Larnaka jest centralnie położony, a na jego błękitną wodę można patrzeć nie tylko z pokojów hotelowych, ale także z tarasu restauracji podczas śniadania. Serwowane codziennie rano śniadania są w formie bufetu. Dzieci wybierały między kilkoma rodzajami płatków śniadaniowych, a pozytywnym zaskoczeniem było, że obok mleka krowiego były także cztery rodzaje mleka roślinnego. Potem poszły do stanowiska, gdzie przygotowywane były świeże naleśniki i gofry, które można było zjeść z różnymi syropami, orzechami i dodatkami. Na koniec zniknęły wśród owoców i słodkości. My zagłębiliśmy się w gąszcz alejek, w których serwowano sałatki, sery, wędliny, a także dania na ciepło w stylu śniadań angielskich: jajka na kilka sposobów. kiełbaski, fasolkę, pieczarki, pieczone pachnące pomidory z bazylią i omlety z dodatkami. Do tego świeżo wyciskane soki owocowe i ruszyliśmy do naszego stolika na słonecznym tarasie.

Po takiej uczcie trzeba było ruszyć na spacer. A że Radisson Beach Resort Larnaka jest położony nad samym morzem, minęliśmy kuszące, stojące na równiutko przystrzyżonej trawie leżaki i za chwilę byliśmy na promenadzie. Tam, wśród porannych biegaczy i spacerowiczów, cieszyliśmy się pięknym widokiem na Larnakę i pierwszymi promieniami wiosennego śródziemnomorskiego słońca. Dzieci zabrały nas jeszcze na plac zabaw, a potem poszliśmy na siłownię skorzystać z bieżni i przyrządów do ćwiczeń.

Kiedy dzieci bawiły się przy basenie schroniliśmy się przed słońcem w lobby hotelowym. Przez cały dzień dla gości są tu do dyspozycji ciasteczka i orzeźwiająca lemoniada. Ale najlepszym towarzyszem jest sztuka widoczna tu na każdym kroku. Wysmakowane detale dekoracji i rzeźby inspirowane wielkimi artystami tworzą niezwykły klimat. Obrazu dopełnia wysokiej klasy sympatyczna obsługa, która dba o to, by wszyscy goście, także ci najmłodsi, czuli się na Cyprze jak w domu.

Byliśmy, sprawdziliśmy i polecamy Wam Hotel Radisson Beach Resort Larnaca. Można zatrzymać się tu na pierwsze dni wakacji, albo komfortowo i w przyjemnej atmosferze spędzić cały pobyt na Cyprze. Zwłaszcza, że Larnaka jest świetnym, centralnie położonym miejscem wypadowym do zwiedzania wyspy. My na pewno wrócimy do tego hotelu jeśli będziemy mieli okazję. A filmiki z Radisson Beach Resort Larnaca okiem naszego małego podróżnika Wilhelma możecie zobaczyć na kanale Youtube Wili the Explorer.